|
BRIGÁDY -
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií Sháníte brigádu a líbí se Vám profese technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií? Potom sledujte pozorně inzeráty s nabídkou brigád ve zvoleném oboru.
Nabídka brigád - vyberte si brigádu a začněte co nejdříve vydělávat.
Zobrazeno: 1-3 seřazeno podle data | Nalezeno: 3 nabídek práce | Jdi na stranu: 1 |
OPERÁTOR/KA DOHLEDOVÉHO CENTRA (helpdesk) |
Požadavky:
- SŠ vzdělání technického směru (IT nebo elektro výhodou)
- Znalost MS Office, internet
- Znalost TCP/IP výhodou
- Základní znalost AJ
Náplň práce:
- vzdálený dohled produktu instalovaného u zákazníků (dohled systému, řešení problémů, zpracování dokumentace)
- vzdálená správa systémů
- ř...
|
Minim. mzda: 15000,- Kč
|
|
|
konzultant specialista |
konzultant pro oblast EDI, čárové kódy, B2B : analýzy podnikových procesů zákazníků, nastavování systému dle potřeb zákazníků, návrh programových úprav nadstavbových aplikací IS, konzultace u zákazníků, školení uživatelů, podpora při spuštění systému, spolupráce na projektu EU2.2ITS03/073
pož. SŚ, V...
|
Mzda: 35000,- Kč
|
|
|
|
ADMINISTRÁTOR -KA ZÁKAZNICKÉ PODPORY |
SŠ/VŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy, základní gramotnost v oblasti IT a schopnost se dále vzdělávat, dobré komunikační schopnosti a dovednosti, schopnost týmové práce, velmi dobrá znalsot AJ, výhodou znalost problematiky internetové reklamy, působí na obdobné pozici v zákaznickém servisu nebo te...
|
Mzda: 16000,- Kč
|
|
| |
Jdi na stranu: 1 | Zobrazeno: 1-3 seřazeno podle data | Nalezeno: 3 nabídek práce |
|
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií |
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologiíNíže naleznete články, aktuality a informace související se zvolenou brigádou "Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií".
|
|
|