|
BRIGÁDY -
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Sháníte brigádu a líbí se Vám profese ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace? Potom sledujte pozorně inzeráty s nabídkou brigád ve zvoleném oboru.
Nabídka brigád - vyberte si brigádu a začněte co nejdříve vydělávat.
Zobrazeno: 1-20 seřazeno podle data | Nalezeno: 28 nabídek práce | Jdi na stranu: 1 2 |
asistent/ka nákupu |
Výborná znalost anglického jazyka - podmínkou. Komunikační schopnosti, obchodní dovednosti. Praxe v oboru vítána. Znalost práce s PC - Word, Excel. Životopis je nutno zaslat předem. K účasti na výběrovém řízení budou vyzváni pouze ti zájemci, kteří budou splňovat výše uvedené požadavky....
|
Minim. mzda: 14000,- Kč
|
|
|
ASISTENT MANAŽERA ZAKÁZEK |
Popis pracovní činnosti:
? spolupráce s manažerem na přidělených zakázkách
? přijímání, evidence a vyjasňování zakázek předávaných obchodními útvary firmy
? zpracování balících a vázacích návodů
? sledování průběhu zakázek
? evidence stavu výrobního materiálu
? kontrola materiálu a vyjasnění odchyle...
|
Mzda: 23000,- Kč
|
|
|
|
Realizace projektu |
Přijmeme nové spolupracovníky, kteří se společně s naším týmem budou podílet na realizaci projektu.
Náplň práce: běžná administrativa, vyplňování formulářů, příprava + organizace, zjištění potřeb zákazníka, péče o klienty, vyřizování objednávek.
Požadujeme: SŠ vzdělání, organizační schopnosti, zna...
|
Mzda: 20000,- Kč
|
|
|
referent - zemědělství |
Informace o způsobu podání přihlášky do výběrového řízení na adrese http://www.mesto-rakovnik.cz/uredni-deska-1/...
|
Minim. mzda: 14220,- Kč
|
|
|
|
REFERENT/-KA |
požadujeme min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, znalost anglického jazyka, samostatnost, spolehlivost. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy a OZP. V případě zájmu posílejte životopisy na e-mail:tomas@consultour.cz, s případnými dotazy se obracejte na tel.: 608 373 070 p. Král....
|
Minim. mzda: 19000,- Kč
|
|
|
Asistenti ředitele |
ASISTENTI ŘEDITELE
Zaměstnavatel požaduje: SŠ/VŠ vzdělání, znalost AJ a RJ slovem i píseme /úroveň alespoň B1/, výborné komunikační a organizační schopnosti, ochota učit se nové věci, ochota dále se rozvíjet, pracovitost, flexibilita, loajalita, spolehlivost, samostatnost, znalost práce s PC/MS Offi...
|
Minim. mzda: 15000,- Kč
|
|
|
Asistent/ka |
Požadavky: SŠ vzdělání, nadstandardní komunikační a prezenční schopnosti, profesionální komunikace po telefonu, prodejní a obchodní dovednosti, kladný vztah ke zdravému životnímu stylu, zákaznicky orientovanou osobnost, uživatelská znalost práce na PC, asertivita, samostatnost, iniciativa, loajalitu...
|
Mzda: 18000,- Kč
|
|
|
Referent stavebního odboru |
Podmínky výběrového řízení:
Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s maturitní zkouškou stavebního zaměření, alespoň 2 letou praxi na stavebním úřadě, dobré společenské vystupování, samostatnost a flexibilitu, dobrou znalost práce na PC, trestní bezúhonnost.
Výhodou: zvláštní odborná způsobilost pro výk...
|
Mzda: 23200,- Kč
|
|
|
referent/ka Úseku kontroly Odboru živnostenského ÚMČ Praha 16 |
Stanovené podmínky: vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, znalost práce s PC, ŘP skupiny B
(aktivní řidič). Další podmínky naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad - Volná místa. Písemné přihlášky se všemi
POŽADOVANÝMI NÁLEŽITOSTMI zašlete do 31. 12. 2013 do 12 hodin na adres...
|
Mzda: 23200,- Kč
|
|
|
THP Referent |
Náplní práce je navádění dat do systému firmy
Požadavky:
- středoškolské vzdělání technického směru výhodou
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk.B výhodou
- samostatnost, komunikativnost
- organizační schopnosti
- praxe vítana
Nabízíme:
- práci v dynamicky se rozvíjející firmě
- možnost profe...
|
Minim. mzda: 12000,- Kč
|
|
|
zapisovatel/ka |
- ÚSO (administrativní práce)
- vhodné i pro absolventy, OZP.
- dovednost kancelářského psaní na klávesnici (psaní všemi deseti), příp. státní zkoušku, znalost práce s PC, vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, bezúhonnost. Dle pracovních výsledků lze předpokládat prodloužení pracovního poměru p...
|
Minim. mzda: 11130,- Kč
|
|
|
Administrativní pracovník/ice pojišťovnictví na pozici pojišťovací agent/ka |
Životopis na e-mail: jana.krausova@interway.cz.
Pracovní pozice zahrnuje odbornou péči o stávající klienty. Vyžadujeme dobrou znalost českého jazyka, zvládání stresových situací, pečlivost, komunikativní dovednosti. Pracovní náplň obsahuje kompletní pojišťovací servis klientům včetně zadávání poptáv...
|
Minim. mzda: 14000,- Kč
|
|
|
ASISTENT/KA PROJEKTOVÉHO MANAŽERA |
KONTAKT POUZE E-MAILEM!!!
Vhodné pro absolventy. Vhodné pro OZP.
Požadujeme:
- ukončené SŠ/VŠ vzdělání,
- znalost AJ slovem i písmem na komunikační úrovni podmínkou (každodenní kontakt s pobočkami v zahraničí),
- organizační schopnosti (pomoc s koordinací projektů od fáze skici přes výrobu až ...
|
Mzda: 25000,- Kč
|
|
|
Asistent/ka - recepční |
Požadavky: vynikající komunikační a prezentační schopnosti, kladný vztah ke zdravému životnímu stylu, ochotu dále na sobě pracovat a učit se, zákaznicky orientovanou osobnost, uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), aktivitu, samostatnost, iniciativnost, loajalitu, dynamickou a pozitivně nalad...
|
Mzda: 18000,- Kč
|
|
|
Odborný referent/ka |
Fakultní nemocnice Brno, Ekonomický odbor, Oddělení interního auditu a kontroly,
Jihlavská 20, 625 00 Brno, přijme:
odborného referenta/ku.
Požadavky:
? ukončené VŠ vzdělání na Právnické fakultě v magisterském studijním programu v oboru Právo;
? uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)...
|
Minim. mzda: 12550,- Kč
|
|
|
VEDOUCÍ KANCELÁŘE |
Office manager. Pracovní náplň: administrativa, marketing, organizace kongresů.
Požadujeme: komunikativnost, flexibilitu, anglický jazyk na pokročilé úrovni, dobrá znalost českého jazyka, aktivní řídič, práce na PC, základy grafických prací, přesnost a cit pro marketing.
Nabízíme: příjemné pracovní ...
|
Minim. mzda: 20000,- Kč
|
|
|
Referent rozvoje a vnějších vztahů FVTM |
Zaměření činnosti:
?Oblast rozvoje:
?Vedení agendy rozvojových a evropských projektů.
?Příprava a kompletace strategických, rozvojových dokumentů fakulty.
?Oblast vnějších vztahů:
?Koordinace LLP Erasmus (agenda bilaterální smluv, organizace výjezdů a příjezdů, povolení k pobytu).
?Agenda zahraniční...
|
Mzda: 22000,- Kč
|
|
|
TERÉNNÍ INSPEKTOR |
ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE NA E-MAILOVOU ADRESU: ladislav.rysavy@gmail.com.
POŽADUJEME:
- KOMUNIKATIVNOST, PŘÍJEMNÉ VYSTUPOVÁNÍ, LOAJALITU.
- OSOBNÍ AUTOMOBIL (NÁKLADY HRADÍME).
PRACOVNÍ POMĚR NA DOHODU O PROVEDENÍ PRÁCE NEBO ČINNOSTI.
PRACOVNÍ DOBA: 8,00 - 17,00 HOD....
|
Minim. mzda: 1,- Kč/hodinu
|
|
|
Reprezentant/ka společnosti |
Nabízím pracovní příležitost pro všechny, kteří se nebojí samostatné práce na pozici FINANČNÍ ANALYTIK/ČKA. Nutnost absolvování pravidelného školení....
|
Minim. mzda: 18000,- Kč
|
|
|
Jdi na stranu: 1 2 | Zobrazeno: 1-20 seřazeno podle data | Nalezeno: 28 nabídek práce |
|
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace |
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizaceNíže naleznete články, aktuality a informace související se zvolenou brigádou "Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace".
|
|
|